بی رحمه دنیا

 خدایا دنیای بی رحمی داری 

خسته شدم 

از همه چی بریدم 

خدایا منو نیگا من اون دختر شادم ؟؟؟

شباهتی بهش دارم ؟؟

 خودت میدونی ندارم 

خدایا دنیات مال خودت من نمیخوام 

زندگی هم ارزونی خودت ازش سیرم 

 منو ببر اون دنیات 

  اون دنیات خیلی بهتره

 همه چیز رو حسابه 

 همه سرشون به کار خودشونه 

.....

 بخدا خستم خدا 

خسته 

من نمیخوام باشم 

نمیخوام 

نمیخوام 

این زندگی لعنتی رو نمیخوام 

 

 



نظرات شما عزیزان:

T.T.M1380
ساعت15:07---25 دی 1394
عزیزم منم حالم الان این مدلیه
ولی خدا هر کسی و بیشتر
دوسش داره
بیشتر عزیتش میکنه
خیلی دوست دارم اجی جونم
تنها نیستی


جزیره
ساعت12:06---24 دی 1394
تو خیلی محکمی هرچی هم که باشه خودت حلش میکنی مطمینم
پاسخ: تو خیلی با تجربه ای ازت ممنونم


سناتور
ساعت12:05---24 دی 1394
رزی دلنگیز ناراحت نباش با ناراحتی تو ماهم ناراحت میشیم
پاسخ: به به از این طرفا


aماهa
ساعت12:04---24 دی 1394
بیا پیش ما امیدوارت میکنیم به دنیا عزیزم

نیلو
ساعت12:03---24 دی 1394
بهترین دوست من همه چی حل میشه

لیدا
ساعت13:17---21 دی 1394
مطمئنم از سرزدن به سایت من پشیمون نمیشی امتحان کن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ادامه مطلب
♥ شنبه 19 دی 1394برچسب:, ساعت 15:10 توسط ~*¤ miss___29¤*~