چی بگم ....

چی بگم ؟؟؟؟؟

هیچی ندارم که بگم !!!!

هه دنیا دیدی ...

منم رفتم قاطی شکسته ها ااا....

همونایی که قلبشونو دادن امانت ...

اما امانتدارشون امانتدار نبود !!!!

نه نه نه 

امانتدار من امانتدار خوبی بود...!!

بعضیا مثله مار تو استین بودن !!!

نفهمیدم ...

مار تو استینمون به امانتی من نظر داشت !!!

حسود بود ...

نذاشت امانتیم پیشت بمونه ...

نیشت زد !!!!

تا امانتیم بیوفته بشکنه ...

 

 

افتاد ....

قلب من که تو قلبت بود افتاد... 

شکست !!!!!

تیکه تیکه شد!!!! 

هر تیکش خار شد تو چشمام !!!1

 اشکمو دراورد !!!!

اما صدای شکستنش گل خنده کاشت رو لب اون روباه بدجنس!!!!!

 قلبم امانت تو بود چرا گذاشتی بشکنه ؟؟؟؟؟

تو امانت دار خوبی نبودی ....

اما من هنوزم مواظب قلبتم !!!!

احمقانس مگه نه ؟؟؟؟؟

اره احمقانس!؟!؟!؟ 

 اینکه دوستت دارم برات میمیرم احمقانس .....

خیلی احمقانه 

 

 



نظرات شما عزیزان:

T.T.M1380
ساعت15:04---25 دی 1394
خخخیلی ففیض میبرم وختی میام وبت
جدی میگماااا اصن یه وضعیه!!
پاسخ: تو جیگر منی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ادامه مطلب
♥ پنج شنبه 17 دی 1394برچسب:, ساعت 17:32 توسط ~*¤ miss___29¤*~