ی دوست خوب

ی دوستی دارم....

 خیلی خوشگله 

 خیلی خوش اخلاقه 

 همیشه میخنده 

  هیچ وقت باهم قهر نبودیم 

همیشه باهم خوب بودیم 

 سنگ صبور هم بودیم 

 ولی الان چند روزه با من قهره 

 چند ماهه سنگ صبورش نیستم 

 نمیدونم از کی  جای من براش پر شد 

 نمیدونم دلگیریش از من سر چیه ؟؟؟

 ولی بهش بگین سنگ صبور من توییی 

بهترین دوست من تویی 

 تنها کسی که باهاش درد دل میکنم تویی 

 بشو مثل روزای خوبی که داشتیم 

 بشو مثل همون روزا که باهم میخندیدیم 

 باهم حرف میزدیم ...

 بهش بگین تنها دوست من توییی 

 

 فاطمه  پاسلار



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت9:41---19 آذر 1394
وب سایتت خوبه به وب سایت من هم سربزنhttp://new-music-94.loxblog.com/

sh@p@ri
ساعت16:50---18 آذر 1394
کثافت اون دوستتو وللش بیا با ما خوش باش
پاسخ: دیگه نبودنش برام عادی شده


(علی) sorena
ساعت16:22---7 آذر 1394
سلام عزیزم
وب خوبی داری
امیدوارم با دوست آشتی کنی چون دوست خوب نعمته
راستی عکسهای وبت بالا نمیاد
به منم سر بزن ممنون میشم



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ادامه مطلب
♥ جمعه 6 آذر 1394برچسب:, ساعت 14:3 توسط ~*¤ miss___29¤*~